人気ブログランキング | 話題のタグを見る

New member of the family Vol, 1 Cymbal the kitten 🐱 家族が増えた その1 シンバルちゃん

New member of the family Vol, 1 Cymbal the kitten 🐱 家族が増えた その1 シンバルちゃん_f0056137_21162203.jpeg
-私の2017-今年を振り返ろう

It was indeed the best year of my life.
One of two bests is the thirtiesth anniversary of my marriage.


My husband bought a kitten and she became our joy.
In the beginning I thought He could buy me a new ring. But he said she is our ring of anniversary. 😆
Well, he named her Cymbal. Indeed she is like this musical instrument and givies us joyfuland endless tone
every moment.

今年は素晴らしい年でした。まずは結婚💒30周年記念に、夫が子猫を買ってきました。
指輪のはずが、「これが私たちの指輪だよ。」との事、、、、、。彼はシンバルと名付けました。
本当に、日々、鳴り止まないシンバルの音のように、悦びを家族に与えてくれています。




by alilyofthevalley | 2017-12-07 10:38

自己紹介 Akemi Yoko (横明美), Auther, Historian, Harp singer, Photo Essay of Yoko Cottage Garden and memory in Europe. 作家、歴史家、ハーピストシンガー、能登の自宅庭や、ヨーロッパでの思い出のフォトエッセイ。


by alilyofthevalley